لبخند

لبخند

جوکهای خنده دار و عکسهای خنده دار
لبخند

لبخند

جوکهای خنده دار و عکسهای خنده دار

تاکسی ، ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﻯ ، قبض موبایل ، شکست

______________________________________________________


تو تاکسی نشسته بودم یهو یه دختره گفت چی

منم گفتم هیچی!

دختر: چی

من: به ارواح خاک آقام هیچی!

دختر: چی

من: به حضرت عباس هیچی

دختر: چی

من: آقای راننده جون مادرت بزن بغل این دختره ول کن ما نیس…

راننده: خفه شو بتمرگ سرجات خانوم داره عطسه میکنه!!!

...........

______________________________________________________


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﻯ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ

ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ.

ﺣﺎﻻ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ؛

جرأت نداره

ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ ….!!!


______________________________________________________

خشایار به بامشاد میگه :

من اگه گوشیمو خاموش کنم هم قبض دوره موبایلم کم کم ۵۰ تومن میاد ، نمیدونم از کجا میفهمن من سیمکارتمو تو یه گوشی دیگه میذارم ؟!؟!؟!


______________________________________________________


فولاد از پدرش(خشایار) میپرسه:

همیشه میگن شکست مقدمه پیروزیه

نمیدونم پس من کی از دور مقدماتی صعود میکنم !!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد